Самолетни билети    Летища    Авиокомпании    Мнения за авиокомпании    Хотели    Радар

телефон за резервации и информация:
(+359) 2 439 5049


   Новини:
   Информация
   Промоции
   Пътник:
   Разписание
   Летища
   Авиокомпании
   трансфер
   Нови дестинации
   Речник
   Мнения
   Бюлетин
   За нас:
   За нас
   Сътрудничество
   Реклама
   Търси
   Контакт

Pytnik.bg > Мнения

Bulgaria Air (10/10)
sl_rad@abv.bg (2011-06-19)

Здравейте,може ли няко йда ми даде подробна информация от летище милано как може да се стигне до града и да се върне обратно на летишето-с влак или с автобус?И близо ли са до центъра гарите,какви са цените на билети и въобще ще бъда благодарен на всеки,който иска да сподели своята информация на емейл-sl_rad@abv.bg благодаря предварително
питане
Добави своето мнение


Lufthansa (10/10)
bbb33341 (2010-06-16)

lufthansa e edna ot nai dobrite avokonpanii personalat e mnogo dobar ima novi samoleti
hranata e ujasna
Добави своето мнение


easyJet (5/10)
Гочев (2010-04-07)

предимства
Добре е да се информирате за правата си, както и за ситуации като описаната по-долу, преди да хвърляте оплаквания. Става въпрос за самолет, не за колело!
Добави своето мнение


easyJet (4/10)
Борис Буков (2010-02-23)

Не откривам
Тази компания е изключително НЕкоректна към своите клиенти. Аз очаквам да ми бъдат върнати парите след отменен полет след три часов престои на борда на самолета и повече от час извън него със 5 месечният ни син във ръце. Това е подигравка
Добави своето мнение


Wizz Air (6/10)
Dimitar Marinov Ivanov (2009-08-17)

DOBRA ORGANIZACIQ I OTLI4NI CENI
NQMA
Добави своето мнение


Myair (4/10)
теодора (2009-07-15)

ниската цена на самолетните билети само заблуждава !!!
За нещастие при планирето на сватбеното ни пътешествие, включващо Милано, Венеция и Сардиния, избрахме да летим в една от посоките с myair. Две седмици преди полета ни получихме email, че от компанията отменят нашия полет. По законите на ЕС при такава отмяна до две седмици преди полета не се полага парична компенсация за причиненото неудобство :(. Полетът, който ни предлагаха беше един ден по-късно, с излитане късно вечерта и пристигане във Венеция през нощта. Това ни най-малко не ни устройваше, понеже съкращаваше престоя ни във Венеция, а бяхме направили и резереация в хотел. Имаше и връзка към файл за правата на пасажерите но ... бяха дали италианската версия на текста. След като потърсихме същият документ на английски се информирахме, че те са длъжни да ни върнат парите ако откажем полета който са ни предложили. Кошмарно беше свързването ни по телефона с call центъра на myair. След час опити за свързване и тлъста телефонна сметка служителят ни обясни, че трябва да напишем email до компанията в който отменяме полета и искаме да ни върнат парите. Как мога аз да съм сигурна, че този майл е пристигнал и получен и колко писма трябва да изпратя, за да съм сигурна че от компанията ще ми изпратят парите?!? Вече половин ден след като им написахме писмото, а все още няма резултат. И трябва ли от myair да изчакват до последния момент, за да отменят полет две седмици преди да се осъществи, когато всички са си направили планове, избрали са и са резервирали хотели?!? Други самолетни компании също отменят полети, но месеци преди датата на обявения полет. Поведението на Myair мога само да определя като нетактично спрямо клиентите на компанията, на които освен това губят време в търсене на документ написан поне на свретовния език -английски. Клиентите на Myair са от цял свят, а не само италианци, че да изпращат на документ написан на италиански!!! Сами си правете изводите за компанията, но не оставяйте друг да планира почивката ви само, защото иска да си спести пари или е запълнил полета и не си е направил труда да ви уведоми месеци по-рано.
Добави своето мнение